Στις ράγες η GFR Greece

0

Στις ράγες η GFR Greece, θυγατρική του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού ομίλου στη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ο Απόστολος Καλογερόπουλος, είναι ο γενικός διευθυντής του ελληνικού υποκαταστήματος της Grup Feroviar Roman (GFR) S.A., της ρουμανικής σιδηροδρομικής εταιρείας, η οποία έως το τέλος του μήνα μπαίνει στις ράγες και ξεκινά εμπορευματικές μεταφορές στη χώρα μας.

Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε αναφέρθηκε στη στρατηγική, τα σχέδια και τους στόχους που έχει θέσει η εταιρεία αναφορικά με τη μεγάλη επένδυση της GFR στην Ελλάδα και το εμπορευματικό έργο που ξεκινά άμεσα.

«Έως το τέλος του μήνα ξεκινάμε, έχοντας ένα σαφές και συγκεκριμένο πλάνο πατώντας σε γερές βάσεις. Οι Ρουμάνοι, άλλωστε, είναι πρακτικοί άνθρωποι, ξέρουν τι κάνουν και βαδίζουν με σχέδιο», ανέφερε ο Απόστολος Καλογερόπουλος, ένας άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά τον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Υπηρέτησε επί 36 ολόκληρα χρόνια τον ΟΣΕ, από το 1976 έως το 2012, όπου φεύγει για να αντιμετωπίσει μια ακόμη πρόκληση, και εργάζεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Τη μεγάλη του αγάπη δεν την εγκατέλειψε ποτέ αφού και εκεί ανέλαβε Infrastructure Standards Manager σε μεγάλη σιδηροδρομική εταιρεία.

Στο τιμόνι της GFR Greece βρίσκεται επίσημα εδώ και δυόμιση χρόνια, από την 1η Ιουλίου του 2019. Μια τυχαία συνάντηση στη ΡΑΣ με τους ανθρώπους που ένα χρόνο πριν είχαν συστήσει το ελληνικό παράρτημα στο Γεμί της Ρουμανίας, στις 9 Φεβρουαρίου 2018, στάθηκε η αφορμή να «δώσει τα χέρια» αναλαμβάνοντας τη θέση του γενικού διευθυντή.

Η GFR Greece διαθέτει μέσω leasing μια MLV 450 Δ/Η μηχανή (2.700 ΗP), 3 μηχανοδηγούς και διαπραγματεύεται με ακόμη 2 ενώ τον Μάρτιο, με το νέο γκρουπ μαθητείας της σχολής του ΟΣΕ, θα στείλει περίπου 6 άτομα.

«Έχουμε το υλικό, έχουμε τις μηχανές, έχουμε μηχανοδηγούς έχουμε κρούσεις για μεταφορές. Έργο υπάρχει και μάλιστα έργο υπάρχει και στο εσωτερικό της χώρας, κοντέινερ από Ελλάδα», σημείωσε ο Απόστολος Καλογερόπουλος τονίζοντας πως για τον πελάτη το σημαντικότερο είναι η αξιοπιστία που προσφέρει μια εταιρεία και όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς φληναφήματα.

Άλλωστε όσοι γνωρίζουν τη σιδηροδρομική αγορά, ξέρουν πως ο όμιλος Grampet Group, μέλος του οποίου είναι η GFR, είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός όμιλος εφοδιαστικής στη Ρουμανία, την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με παραρτήματα στη Βουλγαρία (2004), στην Ουγγαρία (2005), στη Μολδαβία και Γερμανία (2010), στην Αυστρία και Σλοβακία (2012), στην Κροατία (2016), στη Σερβία (2018), στην Ελλάδα ( 2019) και στη Σλοβενία (2021).

Στις εγκαταστάσεις της διαθέτει 16.500 βαγόνια, αναλαμβάνει τη συντήρηση βαγονιών και μηχανών και έχει στην κατοχή της περισσότερες από 850 μηχανές (δηζελοηλεκτράμαξες).

Η GFR Greece έλαβε το Single Safety Certificate και τα στελέχη της είναι έτοιμα να κατακτήσουν και το σημαντικότερο γεωστρατηγικό κόμβο στα νότια της Ευρώπης. Μάλιστα στα σχέδια του Απόστολου Καλογερόπουλου, με την απόλυτη στήριξη και του ρουμανικού ομίλου, βρίσκεται η δημιουργία μιας επισκευαστικής μονάδας, μιας ΕΕΣΤΥ δηλαδή, γνωρίζοντας βέβαια πως το δύσκολο κομμάτι, σε αυτό το εγχείρημα, είναι η εξεύρεση θέσης, η τεχνογνωσία και τα ανταλλακτικά.

«Είναι κάτι που το θέλουμε, είναι κάτι που θέλει και το ελληνικό δημόσιο και η ΓΑΙΑΟΣΕ, το θέλει και ο ΟΣΕ», σημείωσε ο γενικός διευθυντής της GFR Greece.

Η έναρξη του μεταφορικού έργου για την GFR Greece είναι αυτή τη στιγμή το ζητούμενο, άλλωστε ένας άνθρωπος με όραμα και αγάπη για τον σιδηρόδρομο, όπως είναι ο Απόστολος Καλογερόπουλος, θα κατορθώσει πολλά, παρά τα προβλήματα σε κάποια σημεία της υποδομής κυρίως στα βόρεια της χώρας.

Στόχος για τους ανθρώπους της GFR Greece είναι να φέρουν περισσότερες αλλά και πιο σύγχρονες μηχανές. Το μακρόπνοο σχέδιο είναι να εξασφαλίσει η εταιρεία κοντεινεράδικα τραίνα, τα οποία να εκτελούν δρομολόγια κατευθείαν από την Κεντρική Ευρώπη, από το Σόπρον, τον μεγαλύτερο σταθμό διαλογής στα σύνορα Ουγγαρίας Αυστρίας, κατευθείαν στο Ικόνιο.

Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας δραστηριοποιούνται στο σιδηροδρομικό δίκτυο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Rail Cargo Logistics Goldair, η PEARL RAIL, η κινεζική σιδηροδρομική Cargo, και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, και η είσοδος της GFR Greece.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.