ΣΕΤΕ: Μεταναστευτικές ροές, υποδομές και συνδεσιμότητα τα μεγάλα προβλήματα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου

0

Ο ΣΕΤΕ συνεχίζει τη χαρτογράφηση των ελληνικών περιφερειών για την ολιστική προσέγγιση της Εθνικής Στρατηγικής για τον τουρισμό.

Για τον σκοπό αυτό διοργάνωσε ημερίδα με θέμα «Ελληνικός Τουρισμός 2030» στη Λέσβο. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα σχέδια δράσης του Συνδέσμου για τη Λέσβο, τη Λήμνο, τη Χίο, τη Σάμο και την Ικαρία.

Οι προκλήσεις των τελευταίων ετών, οι ευκαιρίες αλλά και οι προοπτικές των επόμενων χρόνων ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν τους συμμετέχοντες.

Γ. Ρέτσος: Μεγάλη ανισορροπία από Περιφέρεια σε Περιφέρεια

«Η περίοδος που μεσολάβησε είχε μια σειρά από μεγάλες δυσκολίες, τόσο για τη χώρα όσο και για την Περιφέρεια. Διακρίνουμε μια μεγάλη ανισορροπία από Περιφέρεια σε Περιφέρεια, όπως εδώ, στο Βόρειο Αιγαίο.

Εκεί που εστιάσαμε, τα τελευταία δύο χρόνια, ήταν στον τρόπο με τον οποίο θα στηρίξουμε το τουριστικό προϊόν και θα επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο.

Ο ΣΕΤΕ πάντα άκουγε τα προβλήματα. Δεν συμμετέχει μόνο στον δημόσιο διάλογο, αλλά διαμορφώνει πολιτικές. Η πανδημία δεν ήταν το μόνο πρόβλημα της Περιφέρειας Βόρειου Αιγαίου. Οι μεταναστευτικές ροές, η συνδεσιμότητα, οι ελλείψεις υποδομών είναι κάποια κύρια σημεία, τα οποία έχουμε καταγράψει και στη μελέτη μας», τόνισε ο Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος του ΣΕΤΕ.

Πολιτισμός, πρωτογενής τομέας και γαστρονομία επίκεντρο των δράσεων του ΣΕΤΕ

Τα νησιά του Β. Αιγαίου έχουν μια σειρά από μοναδικούς πόρους, που δε σχετίζονται μόνο με τον ήλιο και τη θάλασσα. Φημίζονται για τον πολιτισμό, τον πρωτογενή τομέα και τη γαστρονομία. 

«Σε στενή συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την κεντρική κυβέρνηση, μπορούν να γίνουν ενέργειες για να διορθώσουν ελλείμματα. Πρέπει να δημιουργηθεί σύγχρονο τουριστικό προϊόν που θα προσελκύσει την ανάλογη ζήτηση», συμπλήρωσε ο Γιάννης Ρέτσος.

Μουτζούρης: να αλλάξει το brand name της Λέσβου

Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κ. Μουτζούρης, στον χαιρετισμό του, μίλησε για τις ενέργειες ώστε να αλλάξει το brand name της Περιφέρειας.

Ζήτησε τη συνεργασία όλων των φορέων ώστε το Βόρειο Αιγαίο να αποκτήσει την θέση που του αξίζει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.