Η Ελαφόνησος στους must τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως

πηγή: elafonisos.gr
0

Τη θέση της στον παγκόσμιο ταξιδιωτικό χάρτη κατοχυρώνει η Ελαφόνησος με τη δημοσιότητα από διεθνή Μέσα Ενημέρωσης να είναι συνεχόμενη.

Το βρετανικό National Geographic συμπεριέλαβε το γραφικό νησί στη νέα λίστα με τα 25 καλύτερα νησιά της Ελλάδας, ως ο καλύτερος προορισμός για το καλοκαίρι του 2023.

Η είδηση έλαβε μεγάλη δημοσιότητα και στην Ελλάδα, λίγες ημέρες μετά την αναχώρηση από το νησί του πρίγκιπα Αλβέρτου.

Η επίσκεψη και οι δηλώσεις του πρίγκιπα του Μονακό συνέβαλαν στην ανάδειξη και των οικολογικών χαρακτηριστικών του νησιού.

Τα τελευταία χρόνια, η Ελαφόνησος ακολούθησε μια πορεία προβολής απόλυτα ταυτισμένη με τη φύση.

Το σύνθημα Chosen by Nature (Επιλεγμένη από τη Φύση) απέδωσε, αυτό που ο Δήμος του νησιού ήθελε να αναδείξει.

Την αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον «άγγιξε» το ταξιδιωτικό κοινό.

Το αποτέλεσμα ήταν να διατηρηθεί η κίνηση σε λογικά για τη συγκυρία επίπεδα.

Με αυτό το σύνθημα προσέγγισε ο Δήμος και τις διεθνείς αγορές στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική ήπειρο.

Οι πρωτοβουλίες για το brand Ελαφόνησος.

Πρόσφατες πρωτοβουλίες για την τουριστική προβολή της Ελαφονήσου ήταν η ανάδειξη του γαμήλιου τουρισμού και η παρουσίαση της ένταξης στο πρόγραμμα Interreg Greece Italy, δεδομένης της μεγάλης δημοφιλίας του νησιού στην ιταλική αγορά.

Στρατηγικός σχεδιασμός για την τουριστική ανάδειξη του νησιού.

Η Δήμαρχος του νησιού, Έφη Λιάρου, από κοινού με την MTC GROUP, εταιρεία συμβούλων σε θέματα τουρισμού, ανέλαβαν τρία βασικά στοιχεία στην επικοινωνιακή προσέγγιση προς τις αγορές ενδιαφέροντος.

– Την αναδιάταξη του διεθνούς σκηνικού της ζήτησης σε ότι αφορά τα ταξίδια που μπορεί να εντάξει στο «κάδρο» νέους προορισμούς.

-Την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού ακόμα και από Έλληνες ταξιδιώτες που, υπό άλλες συνθήκες θα έκαναν διακοπές στο εξωτερικό.

-Τη σχέση τιμής-αξίας που λόγω της νέας ύφεσης στρέφει τους ταξιδιώτες σε προσφορότερους προορισμούς και με χαμηλό κόστος προσβασιμότητας.

«Ως τόπος με εναλλακτικά και οικολογικά χαρακτηριστικά, έδωσε το στίγμα ενός προορισμού με χαμηλή πυκνότητα συγκέντρωσης πληθυσμού.

Το γεγονός την κατέστησε ελκυστική λόγω της τάσης κοινωνικής αποστασιοποίησης χωρίς αυτό να σημαίνει και ερήμωση», σημειώνει ο Πρόεδρος της MTC GROUP, Νότης Μαρτάκης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.