Marketing Greece και Ikos Resorts για την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας
Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν σειρά δράσεων για την Κέρκυρα.
Η πολιτιστική ταυτότητα του νησιού των Φαιάκων τέθηκε στο επίκεντρο των δράσεων της Marketing Greece και των Ikos Resorts, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής βιώσιμης ανάπτυξης της Κέρκυρας.
Οι νέες δράσεις εμβαθύνουν στην ταξιδιωτική εμπειρία του προορισμού και αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις και την τεχνολογία, δημιουργείται ένα σύγχρονο και πρωτότυπο audio content, το οποίο και παραχωρείται ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κέρκυρας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας, ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece παρουσίασε το ηχητικό περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί.
Τρία Travel Podcasts και ένα Self Guided Walking Tour αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τον επισκέπτη μέσα από ιστορίες στον πολιτισμό και την παράδοση του νησιού, προσφέροντας του έναν ακόμα τρόπο να γνωρίσει σε βάθος τον προορισμό:
Corfu Travel Podcasts, διαθέσιμα σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά.
- Η Κέρκυρα και η Επτανησιακή Σχολή: Μια αναδρομή στο καλλιτεχνικό ρεύμα που δημιουργήθηκε στα Επτάνησα στα μέσα του 17ου αιώνα και διήρκεσε μέχρι περίπου τα μέσα του 19ου αιώνα.
- Η συναρπαστική ιστορία του Παλαιού Φρουρίου της Κέρκυρας: Ένα εμβληματικό φρούριο που διαμορφώθηκε κυρίως από τους Ενετούς, οι οποίοι κυριάρχησαν στο νησί για πάνω από 400 χρόνια.
Να σημειωθεί ότι η μουσική επένδυση των δυο ανωτέρω podcasts είναι σύνθεση του μαέστρου Σπύρου Προσωπάρη και η εκτέλεση από τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας.
- Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας: ένα μουσείο έκπληξη!: Γνωριμία με το μοναδικό μουσείο στην Ελλάδα το οποίο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην τέχνη και τις αρχαιότητες της Ασίας
Το Self Guided Walking Tour, όπου μέσα από 27 σημεία ενδιαφέροντος ο επισκέπτης ανακαλύπτει περπατώντας την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας.
Έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με τα landmarks του προορισμού ακούγοντας την ιστορία πίσω από το αξιοθέατο, με λιγότερο δημοφιλή αξιοθέατα.
Αυτά, όμως, αποτελούν σπουδαίο πολιτιστικό απόθεμα του τόπου, με τοπικά μαγαζιά που ανοίγουν την όρεξη, με τοπικές παραδόσεις και έθιμα του προορισμού και με την ιστορία σημαντικών προσωπικοτήτων που συνδέονται με τον προορισμό.
«Ο τουρισμός απαιτεί τη δράση όλων μας και η σημερινή παρουσία μας στην Κέρκυρα είναι αποτέλεσμα αυτής της φιλοσοφίας. Οι δράσεις που παρουσιάσαμε, οι οποίες υλοποιήθηκαν με την υποστήριξη των Ikos Resorts, συμβάλουν στην ουσιαστική διασύνδεση με τον πολιτισμό, τη βελτίωση της εμπειρίας και εντέλει της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος της Κέρκυρας», ανέφερε η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece.
Το Self Guided Walking Tour είναι διαθέσιμο σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά και φιλοξενείται στην πλατφόρμα της Clio Muse Tours.
«Το μέλλον του τουρισμού είναι πλέον συνυφασμένο με την αειφορία. Όλοι οι φορείς καλούμαστε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός της Κέρκυρας προχωρά με όφελος για το περιβάλλον και την κοινωνία, αλλά και με σεβασμό στην πολιτιστική της ταυτότητα. Η συνεργασία μας με την Marketing Greece για την προώθηση της Κέρκυρας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού, είναι ακριβώς σε αυτήν την κατεύθυνση και η καμπάνια που εκπονήθηκε διατίθεται δωρεάν για κάθε επαγγελματία τουρισμού, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους φορείς του τόπου», τόνισε ο Αντώνης Αβδελάς, Chief Sales Officer του Ομίλου Sani/Ikos.
Στην εκδήλωση απηύθυνε διαδικτυακό χαιρετισμό η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, ενώ με την παρουσία τους τίμησαν η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κα Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, κος Παναγιώτης Βαρούχας, η Διευθύντρια του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας κα Δέσποινα Ζερνιώτη, η Διευθύντρια του Μουσείου Αχιλλείου κα Κωνσταντίνα Μαλέσκου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας κος Μπάμπης Βούλγαρης και πολλοί ακόμη εκπρόσωποι τοπικών ενώσεων και φορέων.