Όσα συζήτησαν ΠΕΠΕ και ALE στη συνέντευξη τύπου

0

Επιφυλάξεις εκφράζουν οι μηχανοδηγοί για την αύξηση της ταχύτητας των συρμών από τη Δευτέρα, ενώ μίλησαν και για θέματα συντήρησης.

Την επιφύλαξή τους εκφράζουν οι μηχανοδηγοί στο αίτημα του ΟΣΕ να αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης των τραίνων από τα 100 στα 140 χιλιόμετρα, την ερχόμενη Δευτέρα.

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ.

Παρούσα και η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών.

Οι μηχανοδηγοί για τον καπνό στον συρμό του Προαστιακού.

Η ΠΕΠΕ μίλησε και για τους καπνούς σε συρμό του Προαστιακού.

Σημείωσε πως από την Τετάρτη είχε στείλει εξώδικο, με ρητή αναφορά στα προβλήματα συντήρησης του τροχαίου υλικού.

Οι μηχανοδηγοί ανέφεραν πως «η ΠΕΠΕ έχει ζητήσει από την Hellenic Train να προχωρήσει σε επενδύσεις για την αναβάθμιση του τροχαίου υλικού».

ΠΕΠΕ: Δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση τη νύχτα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Αναφορικά με το ζήτημα της τηλεδιοίκησης τη μοιραία νύχτα του δυστυχήματος, η ΠΕΠΕ είπε ότι βρισκόταν εκτός λειτουργίας.

Μάλιστα, παρουσίασε και έγγραφο σύμφωνα με το οποίο το σύστημα είχε σταματήσει να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2019 ύστερα από φωτιά.

Αύξηση ταχυτήτων.

Για την αύξηση των ταχυτήτων των τραίνων μετέφεραν τον προβληματισμό τους.

Δήλωσαν πως μόνο στο τμήμα «Τιθορέα – Δομοκός» λειτουργούν πλήρως τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα.

«Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα αυξηθούν οι ταχύτητες αν τίποτα δεν έχει αλλάξει», κατέληξαν οι μηχανοδηγοί.

Τα πορίσματα για τη νύχτα της τραγωδίας.

Οι μηχανοδηγοί ανέφεραν πως στα πορίσματα που είδαν το φως της δημοσιότητας δεν ελήφθησαν υπόψη οι θέσεις των μηχανοδηγών.

Η ΠΕΠΕ ανέφερε πως στη δικογραφία που έχει λάβει το Σωματείο δεν υπάρχουν τα ηχητικά ντοκουμέντα που προβλήθηκαν από ΜΜΕ τις επόμενες ημέρες του δυστυχήματος.

Κάλεσε για ακόμα μία φορά και την Hellenic Train να μιλήσει για το δυστύχημα και την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και «όχι να κρύβεται πίσω από ένα συνδικάτο».

Οι μηχανοδηγοί, δια στόματος του Προέδρου τους, Κώστα Γενιδούνια, τόνισαν πως το Σωματείο ζήτησε από την εταιρία βίντεο που δείχνει τα προβλήματα στον άξονα «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» (και είχε γυριστεί 4 μήνες πριν το δυστύχημα) , το οποίο όμως, δεν δόθηκε.

Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μηχανοδηγών (ALE): Επιχειρούν να ρίξουν πάλι τις ευθύνες στους μηχανοδηγούς.

«Άλλη μια φορά επιχειρείται να πέσουν οι ευθύνες στον μηχανοδηγό», σημείωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών, Juan Jesus Garcia Fraille.

Η Ομοσπονδία ανέφερε πως ήταν ενήμερη για την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου εδώ και καιρό.

«Το τραίνο είναι το ασφαλέστερο μέσο, αρκεί να υπάρχει εκτίμηση των κινδύνων και επίλυση των προβλημάτων πριν την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου. Εάν τα συστήματα ασφαλείας είχαν λειτουργήσει δε θα είχε συμβεί το δυστύχημα», είπε ο Juan Jesus Garcia Fraille.

«Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε στις ταχύτητες που είχαν τα τρένα πριν το δυστύχημα χωρίς να ληφθούν μέτρα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Η ALE ζήτησε απόλυτη διαφάνεια στη διερεύνηση του δυστυχήματος, αλλά είπε ότι η διερεύνηση δεν ακολουθεί το σωστό δρόμο καθώς δεν είναι ούτε αυτόνομη ούτε ανεξάρτητη.

Και οι Ιταλοί μηχανοδηγοί στο πλευρό των Ελλήνων.

Την απόλυτη στήριξή του στους Έλληνες μηχανοδηγούς εξέφρασε και ο Pietro Serbassi, Πρόεδρος των Ιταλών μηχανοδηγών και Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας.

«Για την ασφάλεια απαιτούνται επενδύσεις και όχι μόνο καλή θέληση», σημείωσε ο κος Pietro Serbassi.

Ξεκαθάρισε πως δεν είναι δυνατό να περιοριστούν οι ευθύνες στο ανθρώπινο λάθος, απαίτησε δικαιοσύνη και είπε ότι το πιο σημαντικό απ΄όλα είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ασφαλείας.

«Τα συστήματα ασφαλείας στην Ευρώπη πρέπει να έχουν ομοιογένεια», ανέφερε ο Ιταλός Πρόεδρος των Μηχανοδηγών.

Η  αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας συναντήθηκε με την Διοίκηση της ΡΑΣ και της Hellenic Train.

Μάλιστα ανέφεραν πως το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν έκανε δεκτό το αίτημά τους για συνάντηση.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.