Τζιτζικώστας: Βασικός στόχος για την ΠΚΜ ο δωδεκάμηνος τουρισμός

0

Ο Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, στο 7ο Φόρουμ Θαλάσσιου Τουρισμού Posidonia για την κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη.

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας περιηγήθηκε στην έκθεση του Posidonia Sea Tourism Forum.

Το Φόρουμ αποτελεί κορυφαίο θεσμό για την κρουαζιέρα.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί έναν πλέον πυλώνα για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη χώρα μας.

Βασικός στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι ο δωδεκάμηνος τουρισμός, καθώς ο τουρισμός είναι ένας από τους τρεις βασικούς αναπτυξιακούς πυλώνες της περιοχής.

  • Δωδεκάμηνος Τουρισμός
  • Πρωτογενής Παραγωγή
  • Καινοτομία. 

«Δημιουργήσαμε το νέο σύγχρονο brand name της Κεντρικής Μακεδονίας, το «Do Something Great». Προβάλαμε τον τόπο μας σε περισσότερες από 30 εκθέσεις τουρισμού σε όλο τον κόσμο.

Αναδείξαμε όλες τις εναλλακτικές μορφές, από το θρησκευτικό και τον ιστορικό τουρισμό, μέχρι τον city-break τουρισμό, τον γαστρονομικό και φυσικά το yachting και τον τουρισμό κρουαζιέρας.

Πρόσφατα το ισχυρό μας brand name η «Μακεδονική Κουζίνα», «σκαρφάλωσε» στις τρεις κορυφαίες κουζίνες στο παγκόσμιο κύπελλο μαγειρικής.

Επενδύουμε στις συνεργασίες και δημιουργούμε πρώτοι σε όλη την Ελλάδα, μαζί με το ΙΝΣΕΤΕ και την Τράπεζα της Ελλάδος, το Παρατηρητήριο Οικονομικών Μεγεθών του Τουρισμού.

Πρόκειται για μία ανοιχτή βάση δεδομένων για επαγγελματίες και επενδυτές.

Παράλληλα, ήμασταν η πρώτη Περιφέρεια στη χώρα που δημιούργησε Film Office. Καταφέραμε  καταφέραμε να βάλουμε την Κεντρική Μακεδονία στον παγκόσμιο χάρτη των κινηματογραφικών παραγωγών», σημείωσε ο Απόστολος Τζιτζικώστας στην ομιλία του.

Τα έσοδα των παραδοσιακών τουριστικών αγορών της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου σημείωσαν αύξηση κατά 15%.

Οι επενδύσεις στις τουριστικές υποδομές, κυρίως με κεφάλαια από το εξωτερικό, διπλασιάστηκαν.

Παράλληλα, με τις πρώτες παγκόσμιες κινηματογραφικές παραγωγές καταγράφηκαν 100.000 διανυκτερεύσεις, 4.000 νέες θέσεις εργασίας και έσοδα που ξεπέρασαν τα 140 εκατομμύρια ευρώ.

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να καταστεί η πόλη κόμβος τουρισμού κρουαζιέρας.

Από το λιμάνι στο κέντρο της πόλης μπορεί να βρεθεί κανείς σε μόλις τρία λεπτά. Το γεγονός διευκολύνει ιδιαίτερα τους ταξιδιώτες με τα κρουαζιερόπλοια. Σε μία ώρα από τη Θεσσαλονίκη οδικώς υπάρχουν κορυφαία αξιοθέατα, μνημεία μεγάλης αρχαιολογικής αξίας, θέρετρα και φυσικές ομορφιές για τον επισκέπτη.

Σημαντικός είναι και ο ρόλος του αναβαθμισμένου λιμανιού και αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.