Σιδηρόδρομος: Γιατί δε λειτούργησε το υπεραστικό δίκτυο – τι λένε οι μηχανοδηγοί

0

Παράταση της ακινησίας των τρένων στον Βορρά, για ακόμη μία εβδομάδα, ζήτησαν οι μηχανοδηγοί καθώς αναφέρουν ελλείψεις και προβλήματα.

Εγγυήσεις και δικλείδες ασφαλείας ζητούν από τον ΟΣΕ οι μηχανοδηγοί για το βόρειο τμήμα των υπεραστικών γραμμών των τρένων.

Για τους «τυφλούς» σταθμούς, τα ΑΣΙΔ που υπολειτουργούν και για τις βραδυπορίες λόγω προβλημάτων στην υποδομή, τα μέλη της ΠΕΠΕ (Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης) ζητούν εγγράφως, εντός 10ημέρου, γραπτές εγγυήσεις ασφάλειας.

Συγκεκριμένα:

Στο τμήμα «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη».

Για την γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, κυρίως στο ύψος του Στρυμόνα, οι μηχανοδηγοί ζητούν τη λειτουργία των επικοινωνιών στη διαδρομή.

Ζητούν επίσης και τη λειτουργία όλων των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ).

Τα ΑΣΙΔ είναι διαβάσεις αυτόματες (διαθέτουν μπάρες) για τις οποίες δεν προβλέπεται φυλάκιο, ωστόσο, σύμφωνα με τους μηχανοδηγούς, πολλές από αυτές δεν λειτουργούν και γι’ αυτό ζητούν τη φύλαξή τους ή την κατάργησή τους.

Ζητούν ακόμη να αρθεί η υποχρέωση βραδυποριών των 6 – 10 χλμ, σε κάποια σημεία του συγκεκριμένου τμήματος. Οι εργαζόμενοι ισχυρίζονται πως υποχρεώνονται σε αυτές τις βραδυπορίες λόγω έλλειψης συντήρησης και ζητούν αποκατάσταση της υποδομής σε αυτά τα σημεία.

Για το τμήμα «Πλατύ – Φλώρινα».

Στη γραμμή Πλατύ – Φλώρινα ζητούν να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας σε όλη την διαδρομή. Να επανδρωθεί ο σταθμός της Έδεσσας με σταθμάρχη, καθώς δεν υπάχει, όπως ενημέρωσαν.

Υπήρχε η δυνατότητα, εξαιτίας της απουσίας σταθμάρχη, με έναν σύρτη ασφαλείας να τον υποκαθιστούν ωστόσο κι αυτό έχει καταστραφεί, όπως ανέφεραν.

Για το ίδιο τμήμα αιτούνται τη χορήγηση πιστοποιητιών καταλληλότητας των γεφυρών. Ενημέρωσαν πως έχουν ζητήσει εγγράφως τον τελευταίο έλεγχο από τον ΟΣΕ κι αναμένουν απάντηση.

Ζητούν επίσης τον έλεγχο της υποδομής από το 142ο  έως το 152ο χιλιομετρικό σημείο καθώς έχει τεθεί σε βραδυπορία 40 χλμ εξαιτίας κατολισθήσεων.

Για το τμήμα «Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη».

Και τέλος, για το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη, ζητούν να επανδρωθεί με σταθμάρχη ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Ξάνθης. Παράλληλα, ζητούν να λειτουργούν και να φυλάσσονται όλα τα ΑΣΙΔ, και να διασφαλιστεί η επικοινωνία με το πιστοποιημένο σύστημα GSM-Railways.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.