Προχωρούν οι διαδικασίες για την ανάπλαση του οδικού άξονα Περιγιάλι – Καλλιθέα

0

Εγκρίθηκε το Πρακτικό ΙΙ της δημοπρασίας του έργου, προϋπολογισμού 1.450.000 €, που θα μεταμορφώσει το Νυδρί σε ένα καλαίσθητο θέρετρο.

 Προς υπογραφή της Σύμβασης εκτέλεσης βαδίζει το έργο της «Ανάπλασης – Πεζοδρόμησης Κεντρικού Δρόμου Περιγιαλίου – Νυδριού Β’ ΦΑΣΗ», προϋπολογισμού 1.450.000 ευρώ.

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ενέκρινε το Πρακτικό ΙΙ της δημοπρασίας του έργου.

Πλέον, απομένει ο προσυμβατικός έλεγχος των δικαιολογητικών του μειοδότη, για να ακολουθήσει η υπογραφή της Σύμβασης και η έναρξη της κατασκευής του έργου.

«Το σπουδαίο έργο βρίσκεται μιαν «ανάσα» πριν την έναρξη της κατασκευής του, και μάλιστα, μέσα σε μόλις 2 μήνες από την έναρξη του σχετικού διαγωνισμού.

Το έργο της Β’ Φάσης συνεπάγεται μια συνολική παρέμβαση, που αλλάζει προς το καλύτερο την ευρύτερη περιοχή του Ελλομένου.

Στον Ελλομένο, ολοκληρώσαμε, υλοποιούμε και έχουμε δρομολογήσει, σημαντικές παρεμβάσεις, ύψους άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ, που προσδίδουν στην περιοχή προστιθέμενη αξία και αναπτυξιακές προοπτικές.

Αυτά τα τέσσερα χρόνια, το Νυδρί και γενικότερα η Δ.Ε. Ελλομένου, αποτέλεσαν τη «ναυαρχίδα» των επιλογών μας και των στόχων μας.

Με αποφασιστικότητα επιλύσαμε οριστικά χρόνια προβλήματα και υλοποιήσαμε μεγάλες υποδομές, που αντίστοιχες δεν είχαν γίνει για δεκαετίες.

Το Νυδρί μεταμορφώνεται σε ένα σύγχρονο και καλαίσθητο τουριστικό θέρετρο, και το μέλλον του ανήκει» ανέφερε ο Αντιπεριφερειάρχης Λευκάδας, Ανδρέας Κτενάς.

Τι περιλαμβάνει το έργο της Β’ Φάσης

Το έργο της Β’ Φάσης αφορά την ανάπλαση – πεζοδρόμηση του υπολοίπου του κεντρικού δρόμου του Νυδρίου (άξονας Περιγιάλι – Νυδρί – Μεγάλο Αυλάκι) στα τμήματα που δεν περιλαμβάνοντα στο ήδη εκτελεσμένο έργο της Α’ Φάσης, καθώς και την κατασκευή 2 κόμβων κυκλοφορίας, στα δύο άκρα του, εκεί όπου συναντά τον περιφερειακό δρόμο του Νυδρίου.

Συγκεκριμένα, τα δύο τμήματα της περιοχής παρέμβασης είναι:

-Από την αρχή του περιφερειακού (κόμβος Περιγιαλίου) έως την αρχή του έργου της Α’ φάσης (Sailinn).

-Από το τέλος του έργου της Α’ φάσης (Φουρνος Mybakery) έως το τέλος του περιφερειακού δρόμου (κόμβος Μεγάλου Αυλακίου).

Και στα δύο αυτά τμήματα θα διαμορφωθούν πλατειά πεζοδρόμια σε κάθε πλευρά και στη μέση ασφαλτοστρωμένος δρόμος πλάτους 6 μέτρων περίπου (δηλ. για την αμφίδρομη κίνηση δύο οχημάτων).

Στα άκρα της περιοχής παρέμβασης του έργου θα κατασκευαστούν 2 κόμβοι κυκλοφορίας, ο κόμβος Περιγιαλίου και ο κόμβος Μεγάλου Αυλακίου, ώστε η κυκλοφορία των οχημάτων να γίνεται με ασφάλεια, είτε θέλουν να κινηθούν στον άξονα Περιγιάλι – Νυδρί – Μεγάλο Αυλάκι, είτε θέλουν να παρακάμψουν τον οικισμό μέσω του περιφερειακού δρόμου.

Στις εργασίες του έργου περιλαμβάνονται ασφαλτοστρώσεις, πλακοστρώσεις, φωτισμός, φυτεύσεις, κλπ., καθώς και τεχνικά έργα όμβριων (αγωγοί, φρεάτια, κλπ.), ώστε να αντιμετωπιστεί οριστικά και το θέμα των απορροών σε ολόκληρο το μήκος του άξονα Περιγιάλι – Νυδρί – Μεγάλο Αυλάκι.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.