Παραδείσης: Σοκαρισμένος και βέβαιος πως νομοτελειακά θα συμβεί ατύχημα
Τα όσα ανάρτησε ο πρώην Επιθεωρητης Τεχνικός Ασφαλούς Εργασίας του δικτύου του ΟΣΕ, Αλέξανδρος Παραδείσης, προκαλούν τρόμο.
Η ανάρτηση του κου Παραδείση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, αναδεικνύει τις παθογένειες του συστήματος διαχείρισης ασφάλειας σε ολόκληρο το δίκτυο.
Η μακροσκελής του ανάρτηση, ως ο καθ’ ύλην αρμόδιος για αυτά τα ζητήματα, εγείρει ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο – διαχρονικά – λειτουργεί το σύστημα.
Η ανάρτηση του Αλέξανδρου Παραδείση.
Αναρτώ ένα μικρό απόσπασμα αναφοράς για μια σήραγγα του ΟΣΕ στη διαδρομή για Κόρινθο, το 2019 όπου είχα στείλει εγγράφως ως Επιθεωρητής Τεχνικός Ασφαλούς Εργασίας του δικτύου, που έκανα για λογαριασμό τηλεπικοινωνιακού εργολάβου σχεδόν σοκαρισμένος και βέβαιος πως νομοτελειακά θα συμβεί ατύχημα και σε αυτήν και σε άλλες που επίσης διαπίστωσα πως υπήρχε μέγιστο θέμα ασφάλειας.
Θεωρώντας πως κάτι θα αλλάξει φρόντισα κι υπέδειξα εξειδικευμένα μέτρα ο ίδιος προσωπικά για το προσωπικό που θα εργαζόταν εκεί, αλλά θεώρησα καθήκον μου να ενημερωθεί ο ΟΣΕ και ο Βασικός ανάδοχος του έργου διότι αφορούσε γενικότερα τους εργαζόμενους του ΟΣΕ είτε στα τραίνα είτε στις σήραγγες αλλά και τους επιβάτες ειδικότερα εάν γινόταν ατύχημα.
Περιττό να πω πως ο project Manager του έργου παραιτήθηκε από την εταιρεία λίγο μετά αντιλαμβανόμενος τη μέγιστη ευθύνη και χωρίς να βλέπει έγκαιρα τη λήψη βελτιωτικών ουσιαστικών μέτρων.
Ευχαρίστως να τα καταθέσω σε Εισαγγελέα μαζί με φωτο απο 900 φωτο.
«ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΧΑΛΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΕΜΕΝΟ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟΙ, ΤΑ ΑΛΑΡΜ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ, ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΕΡΙΩΝ CO2 , CO ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΣΚΟΝΗΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ.
ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΓΙΑ ΠΤΩΣΕΙΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΦΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΠΟΓΥΜΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΑΛΚΟ.
ΤΟ CONTROL ΕΛΕΓΧΟΥ EINAI ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΚΥΛΕΜΕΝΟ. ΟΙ ΕΦΕΔΡΙΚΕΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΓΥΜΝΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΈΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ Ή ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΗΡΑΓΓΩΝ. ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΗΡΑΓΓΑ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ.
Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗ ΠΙΕΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ ΑΛΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΥΨΟΜΕΤΡΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΟΗΣ.
ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΥΚΝΏΔΟΥΣ ΒΛΑΣΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ.
ΟΙ ΕΞΟΔΟΙ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΝΕΛ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΟΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΡΒΑΛΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ (ΕΧΟΥΝ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ), ΕΧΟΥΝ ΦΥΤΡΩΣΕΙ ΔΕΝΔΡΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΥΓΗ.
ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΣΗΡΑΓΓΩΝ ΟΙ ΕΠΙΤΟΙΧΙΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΦΡΕΣΚΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΡΡΟΦΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΕΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΧΡΗΣΤΙΑ ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΣΦΥΞΙΑΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΗΡΑΓΓΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΡΙΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΟΡΝΑΡΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΑ . ΟΜΩΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ!!
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΚΡΗΓΟΡΣΗ ( ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ EΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ).
ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ ΞΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝΑ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΦΑΝΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ . ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΤΟΙΧΙΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΑ ΕΠΙΤΟΙΧΙΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΧΑΣΚΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ . ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΣΚΟΝΗΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΝΕΙ.
ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ (ΚΟΙΤΑ ΦΩΤΟ) ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΟΥΝ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΘΥΡΙΔΑ ΕΓΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ O EΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ GSM- R .
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΠΙΘΑΝΟ ΧΡΌΝΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΟΙ ΘΥΡΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ , ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΙΩΜΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΣΑΝ ΞΥΡΑΦΙ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΒΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΕΠΙ ΕΤΗ.
ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟΓΥΜΝΩΜΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΦΥΓΗ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΧΝΗ ΦΩΤΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ» ΛΙΩΣΙΜΑΤΟΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΗΓΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΣΕ) .
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΖΩΩΝ (ΣΚΥΛΩΝ) ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ».
Μια ελληνική και μια διεθνής εταιρεία είχαν εγκαταστήσει σε σήραγγες το «Σύστημα Ασφάλειας Διαχείρισης Ατμόσφαιρας» το οποίο ανιχνεύει την αύξηση της θερμοκρασίας μέσα στα τούνελ (σε περίπτωση φωτιάς) ή την ύπαρξη καπνού με μια σειρά αισθητήρων που είχαν τοποθετηθεί κατά μήκος των σηράγγων.
Οι αισθητήρες αυτοί ειδοποιούσαν το σύστημα ασφαλείας, το οποίο ενεργοποιούσε ένα δεύτερo σύστημα πυρόσβεσης και τουρμπίνες ανεμιστήρες οι οποίοι στρέφουν τη φορά τους προς την κοντινότερη έξοδο του τούνελ, προκειμένου να διώξουν τον καπνό.
Όπως τονίστηκε παραπάνω τα συστήματα αυτά δεν λειτουργούν καιρό τώρα λόγω κόστους, ούτε αυτόματα αλλά μετά από λίγο λόγω δολιοφθορών από Ρομά και κλοπής όλων των καλωδιώσεων ούτε στο «χειροκίνητο».
Δηλαδή, σε περίπτωση φωτιάς και καπνού μέσα στο τούνελ, θα έπρεπε να φύγει ένας τεχνικός να φτάσει στο σημείο και να ενεργοποιήσει τους ανεμιστήρες, χωρίς βέβαια να γνωρίζει τη θέση της φωτιάς μέσα στη σήραγγα και κατά συνέπεια σε ποια κατεύθυνση πρέπει να στραφούν ώστε να στείλουν τον καπνό προς την κοντινότερη έξοδο! Αλλά ούτε αυτό μπορούσε πλέον να γίνει.
Με λίγα λόγια, όχι μόνο κατά την περίπτωση σύγκρουσης μέσα στα τούνελ, αλλά ακόμα και ένα περιστατικό ακινητοποίησης ενός συρμού από εκδήλωση φωτιάς, η παρούσα κατάσταση ήταν ικανή να προκαλέσει το θάνατο όλων των επιβατών από ασφυξία!
Αυτά τα κατέθεσα το 2019 εγγράφως με τεκμηρίωση αλλά και προτάσεις επίλυσης άμεσης επέμβασης μέχρι να ξαναφτιαχθούν.
Κανείς δεν με κάλεσε !
Αυτό με προβλημάτισε κ διαισθάνθηκα πως κάποιοι σκοπίμως έκλειναν τις διόδους επικοινωνίας με την διοίκηση ή κάτι γινόταν σε επίπεδο εντός ΟΣΕ που δεν δικαιολογούσε την απαξίωση αυτή. Απορούσα πως κ δεν ένιωθαν φόβο εάν συνέβαινε ατύχημα.
Συστήματα υψηλού κόστους που εγκαταστάθηκαν περίπου το 2004, πήρα καταθέσεις κάνοντας διερεύνηση πως και γιατί έπαψαν να λειτουργούν δύο χρόνια μετά με αποτέλεσμα οι αμαξοστοιχίες να περνούν από τις σήραγγες με μηδενική πραγματικά μηδενική ασφάλεια.
Ο τότε φύλακας επόπτης αλλά κ συνδικαλιστής του ΟΣΕ , τα στοιχεία του τα έχω, μου κατάθεσε ότι Ρομά του έκαψαν το αμάξι όταν παρουσιάστηκε ως μάρτυρας κατηγορίας σε δική ενώ ο δικηγόρος επέμενε πως ήταν ευπαθής ομάδα κ δεν θα έπρεπε να καταδικαστούν.
Κατάλαβα ότι υπονοούσε πως υπήρχε κύκλωμα .
Ενημέρωσα όπως όφειλα. Καμία απάντηση και ξαφνικά μου ανακοινώνουν πως λύνεται η σύμβασή μου, ενώ μόλις μια βδομάδα είχε υπογραφεί η ανανέωσή της με επιστολή εύφημης μνείας περί της εξαιρετικής δουλείας μου. Αναλαμβάνει μια άλλη εταιρεία Εξυπηρέτησης Παροχης Υπηρεσιων Ασφαλειας Εργασίας με διασυνδέσεις στο ΤΕΕ και σε κυβερνητικούς.
Πως συνδέονται όλα αυτά? Συνδέονται αλλά τι κάθομαι και τα αναρτώ ?
Αφού άλλα παραγράφονται, άλλα κουκουλώνονται, άλλα ξεχνιόνται κ βγαίνεις εσύ ο μαρτυριάρης.