Ο πολιτισμός και η γαστρονομία του Πειραιά
Το αφιέρωμα της Marketing Greece για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης του Πειραιά.
Η Marketing Greece και ο Δήμος Πειραιά ενώνουν δυνάμεις και με στόχο την ενίσχυση του awareness για τις εμπειρίες που μπορεί ο επισκέπτης να βιώσει στην πόλη, την προσέλκυση και την αύξηση του ενδιαφέροντος των επισκεπτών προχωράνε σε ένα πλάνο ενεργειών για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Πειραιά.
Ειδικότερα, δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό και τη γαστρονομία του Πειραιά και αξιοποιώντας την ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreece.com το πλάνο ενεργειών περιλαμβάνει:
1. Δημιουργία ταξιδιωτικού αφιερώματος (Travel Article) στο Discovergreeece.com “10 Best Things To Do in Piraeus”.
2. Προβολή στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com
3. Social Media Campaign
4. TikTok Campaign
Από τη γραφική Καστέλλα, το Μικρολίμανο και το Πασαλιμάνι, στα Μουσεία και τις σύγχρονες γκαλερί. Περίπατοι στα αρχιτεκτονικά διαμάντια της πόλης, βόλτες στην αγορά της πόλης, έντονη νυχτερινή ζωή και μια ξεχωριστή γαστρονομική σκήνη συμπληρώνουν την ταυτότητα του Πειραιά.
Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική» 2014-2020 του ΕΣΠΑ 2014-2020.