Μονογράμμιση μεταξύ Σ.Σ. Λάρισας – Σ.Σ. Πλατέoς. Σε απεργία οι μηχανοδηγοί. Τι απαντά ο ΟΣΕ

πηγή: omikronconsulting.gr
0

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ υπήρξε μονογράμμιση στο τμήμα μεταξύ Λάρισας – Πλατέος λόγω βραχυκυκλώματος γεγονός που προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων.

Από σήμερα, Δευτέρα, 15 Μαΐου, επανεκκίνησαν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στα τμήματα «Θεσσαλονίκη – Λάρισα» και «Λάρισα – Βόλος».

Παράλληλα, προστέθηκαν δύο ακόμη δρομολόγια Intercity στο βασικό τμήμα του δικτύου «Αθήνα – Θεσσαλονίκη».

Ωστόσο, ένα βραχυκύκλωμα, κοντά στον Σ.Σ. Λεπτοκαρυάς, υποχρέωσε τον διαχειριστή της υποδομής (ΟΣΕ) να μονογραμμίσει το δίκτυο, σε μία απόσταση 130 χιλιομέτρων.

Το γεγονός προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων από τους μηχανοδηγούς, με τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Κώστα Γενιδούνια, να συγκαλεί εκτάκτως Διοικητικό Συμβούλιο.

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι μηχανοδηγοί την Τρίτη, 30 Μαΐου.

Η απόφαση του Δ.Σ. ήταν να προχωρήσουν οι μηχανοδηγοί σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση την Τρίτη, 30 Μαΐου.

Οι μηχανοδηγοί αναφέρουν πως οι επικοινωνίες στην Ειδομενη δεν έχουν αποκατασταθεί και πως τα προβλήματα παραμένουν, παρά την αποκατάσταση του προβλήματος με το βραχυκύκλωμα.

«ΟΣΕ : Είχαμε Κλειδουχο , αλλά είχαμε και …βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη & Μαυρονερι για αυτό και είχαμε μονή γραμμή. «Αποκαταστάθηκε όμως».

Οι επικοινωνίες στην Ειδομενη δεν αποκαταστάθηκαν, τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23.

Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν.

Επίσης θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγο, θα αναζητηθεί Πραγματογνωμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και Φωτοσηματα (τις απορρίπτουμε) , τεχνικός ασφαλειας για τις εγκαταστάσεις.

Δράσεις για προγράμματα εργασίας κλπ», έγραψε ο Κώστας Γενιδούνιας σε ανάρτησή του στο Facebook.


Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, στις 9:39 το πρωί υπήρξε βραχυκύκλωμα λόγω βλάστησης στην περιοχή του Σ.Σ. Λεπτοκαρυάς.

Απομονώθηκε η τάση στη γραμμή καθόδου με αποτέλεσμα να υπάρχει μονογράμμιση μεταξύ των Σ.Σ. Λάρισας και Σ.Σ. Πλατέος. Στην πορεία το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.
Ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας ορίζει συγκεκριμένες ενέργειες σε ανάλογες περιπτώσεις.
Παράλληλα, και σύμφωνα με τη νέα εγκύκλιο, δεν επιτρέπει η ταυτόχρονη κίνηση δύο τραίνων στην ίδια σήραγγα.
Εκείνη τη στιγμή, μόνο δύο τραίνα κινούνταν στο δίκτυο.
Ο επιβατικός συρμός IC53 με προορισμό την Αθήνα είχε κατεύθυνση τη Λάρισα και ο συρμός 11596 ετοιμαζόταν να αναχωρήσει από τη Λάρισα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Με εντολή σταθμάρχη τα τραίνα θα συναντιόντουσαν στον Σ.Σ. Λιτόχωρου.

Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας προς Θεσσαλονίκη δήλωσε στον σταθμάρχη Λάρισας ότι δεν θα πραγματοποιήσει το δρομολόγιο λόγω της μονοδρόμησης.
Ακολούθως, ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας της Hellenic Train πως το εν λόγω δρομολόγιο καταργείται.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.