Από την Παρασκευή, 17 Μαρτίου, αρχισαν να κατεβαίνουν τα πρώτα τμήματα του μετροπόντικα στο φρέαρ της λεωφόρου Μεσογείων.
Ξεκίνησε η συναρμολόγηση της κεφαλής αυτού του «σκουληκιού» που φτάνει τα 120 μέτρα μήκος, και μπορεί να «καταπίνει» έως και 40 μέτρα γης την ημέρα, καταστρέφοντας με ευκολία βουνά και βράχους.
Το ταξίδι του πρώτου μετροπόντικα υπολογίζεται να ξεκινήσει πριν τα τέλη Απριλίου εκεί από όπου μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός του μετρό «Κατεχάκη».
Πάνω στο ήδη έτοιμο φρέαρ (φρεάτιο) και στην πλάκα έδρασης συναρμολογείται η κεφαλή αρχικά, και θα ακολουθήσει και το υπόλοιπο τμήμα του μετροπόντικα.
Για τη διάνοιξη της γραμμής U, όπως είναι γνωστή η γραμμή 4 του μετρό «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει ήδη κατασκευαστεί διάνοιξη, βάθους 36 μέτρων περίπου, όπου θα τοποθετηθεί η κεφαλή και από εκεί θα ξεκινήσει η περιστροφή της.
Ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, βρέθηκε στο εργοτάξιο της Κατεχάκη και απαθανάτισε τη συναρμολόγηση.
Η γραμμή 4 του μετρό θα αποτελείται από 15 σταθμούς:
-Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Τη διαδρομή, μήκους 12,8 χλμ θα τη διασχίζει κανείς σε 17 λεπτά.
20 υπερσύγχρονοι συρμοί, χωρίς οδηγό, στις ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα.
Σε περίπου 8 χρόνια υπολογίζεται να παραδοθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4, μιας σπουδαίας επένδυσης, προϋπολογισμού 1,5 δισ €.
Οι εικόνες είναι άκρως εντυπωσιακές.
Η άφιξη του δεύτερου μετροπόντικα στην Ελλάδα υπολογίζεται να ολοκληρωθεί στα μέσα Ιουλίου. Τον Αύγουστο θα ξεκινήσει η συναρμολόγησή του στο φρέαρ της λεωφόρου Βεΐκου.