Καραμανλής: Έκρηξη έργων υποδομής στη Θεσσαλονίκη

0

«Η Θεσσαλονίκη έχει κεντρικό ρόλο στην εκτέλεση μεγάλων έργων υποδομής», ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής. Ο υπουργός ήταν παρών στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας, του νομού Θεσσαλονίκης, καθώς και οι Δ.Ε.Ε.Π Α’ και Δ.Ε.Ε.Π. Β’ Θεσσαλονίκης.

Ο Κώστας Καραμανλής υπογράμμισε την έκρηξη υποδομών σε ολόκληρη την περιφέρεια, ενώ, όπως είπε, τομές και μεταρρυθμίσεις «πραγματοποιούμε και στον τομέα των μεταφορών».

Η Θεσσαλονίκη στην πρώτη γραμμή των έργων υποδομής

«Βάζουμε τη Θεσσαλονίκη στην πρώτη γραμμή, ακριβώς όπως της αξίζει. Με ένα τεράστιο πακέτο μεγάλων έργων, που ξεπερνά τα 6 δισ. €», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.  

Σε ότι αφορά τη βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή του έργου θα την ολοκληρώσει στο τέλος του 2023. «Η Θεσσαλονίκη -και σας κοιτώ στα μάτια και το εννοώ αυτό – θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ελλάδα», τόνισε ο υπουργός.

Πρόσφατα χιλιάδες Θεσσαλονικείς είχαν την ευκαιρία να δουν το έργο της κατασκευής του μετρό από κοντά. «Μπήκαν στο μετρό και είδαν ότι το έργο αυτό δεν είναι μία υπόσχεση, αλλά είναι στην τελική ευθεία», ανέφερε ο κος Καραμανλής.

Μετρό στη Θεσσαλονίκη: Η επέκταση προς Καλαμαριά

«Η εταιρεία θα ολοκληρώσει την επέκταση προς την Καλαμαριά και θα την παραδώσει σε έξι μήνες μετά τη βασική γραμμή. Παράλληλα, για πρώτη φορά σχεδιάζουμε με επιμέλεια και σοβαρότητα τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και το αεροδρόμιο. Όσο είναι ο Μητσοτάκης πρωθυπουργός και ο Καραμανλής υπουργός δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Οδικοί άξονες και σιδηροδρομικά έργα

Σε λίγες εβδομάδες ξεκινά και η νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός, το λεγόμενο Flyover, και σύντομα αναμένονται και τα πρώτα εργοτάξια.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στους σύγχρονους οδικούς άξονες «που ήταν για χρόνια μπλοκαρισμένοι», όπως ανέφερε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπως είπε, αποτελούν το έργο «Θεσσαλονίκη – Έδεσσα» και το «Δράμα – Αμφίπολη». Επίσης μίλησε και για τα σιδηροδρομικά έργα, όπως το «Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες», καθώς και στη σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ αλλά και την Εγνατία, η οποία βρίσκεται στο τελικό στάδιο.  

Τα πρώτα ηλεκρικά οχήματα στον ΟΑΣΘ

«Ας μην ξεχνάμε, ότι όχι μόνο σώσαμε τον ΟΑΣΘ από τον βέβαιο θάνατο, αλλά ότι σε λίγο καιρό θα παραλάβει και τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα. Ας συγκρίνουμε τον ΟΑΣΘ του κ. Παππά του 2019 με τον ΟΑΣΘ του 2023», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ο κος Καραμανλής κατέληξε λέγοντας πως η Θεσσαλονίκη αλλάζει και αλλάζει πρωτίστως με έργα. «Χωρίς πολλά λόγια χωρίς βαρύγδουπες υποσχέσεις. Γιατί εμείς σε αυτή την πολιτική πιστεύουμε», υπογράμμισε.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.