Και ο ΕΟΤ στη «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά»

πηγή: Ένωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων
0

Στα Χανιά έχουν το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα του τουρισμού, Για να πετύχουν το στόχο ενώνουν δυνάμεις, πραγματοποιώντας συνέργειες.

Η φιλόδοξη προσπάθεια της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» κρύβει πίσω της την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων, τη Fraport Greece, την Aegean, τη Eurobank, τη Visit Greece και τη Marketing Greece. Οι εμπλεκόμενοι φορείς πραγματοποίησαν την 5η, κατά σειρά, ετήσια εκδήλωσή τους στο παλιό λιμάνι των Χανίων.

Ο ΕΟΤ «μπαίνει» στη Σύμπραξη

Στη φετινή εκδήλωση χαιρέτησαν τη νέα συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), ο οποίος «μπαίνει» στο σχήμα. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνεται και μεγιστοποιείται η δυναμική για περαιτέρω προβολή του προορισμού των Χανίων.

«Η επόμενη μέρα του τουρισμού θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική σε σχέση με την προ covid εποχή. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε όλα τα όπλα που έχουμε στην διάθεσή μας. Κυρίως χρειαζόμαστε ένωση δυνάμεων.

Γι’ αυτό αποφασίσαμε στον ΕΟΤ να συμμετάσχουμε ενεργά στις συμπράξεις της Marketing Greece και του ιδιωτικού τομέα σε συγκεκριμένους προορισμούς. Απόψε παρουσιάσαμε μια από τις συνεργασίες μας στα Χανιά.

Ο προορισμός αποκτά ένα ακόμα πλεονέκτημα το οποίο πιστεύω ότι θα κάνει τη διαφορά το επόμενο διάστημα. Ενισχύουμε στην πράξη το τουριστικό μας προϊόν», δήλωσε ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.

Ψηφιακές καμπάνιες προβολής, contents με videoς, φωτογραφικό υλικό, ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com, δημοσιογραφικά ταξίδια με διεθνή ΜΜΕ. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις ενέργειες που υλοποίησε η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά».

Τα videos Chania By Locals

Τα videos Chania By Locals αφηγούνται το πλήθος των ιστοριών που πηγάζουν από τις παραδόσεις και τους πολιτισμούς της παλιάς πόλη των Χανίων. Τρεις μοναδικές διαδρομές με διακριτό χαρακτήρα παρακινούν τον θεατή να ανακαλύψει την ιστορία, την αρχιτεκτονική, τις τέχνες και τη γαστρονομία της πόλης. Παράλληλα τον προτρέπει να έρθει σε επαφή με τους ίδιους τους κατοίκους, αποκτώντας πρόσβαση στην ουσιαστικότερη πλευρά του προορισμού.

-Chania by Locals | Venetian Harbor-Topanas-Splatzia https://youtu.be/V8aLYSiwOzo

-Chania by Locals | Koum Kapi-Tabakaria https://youtu.be/3HrksZTLDdU

-Chania by Locals | Halepa & more https://youtu.be/lqkiEzda9WQ

«Η αποτελεσματικότητα του έργου της Σύμπραξης είναι κυρίως προϊόν της εξαιρετικής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στους partners της. Και η ένταξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στη Σύμπραξη όχι μόνο επιβεβαιώνει την ποιότητα του έργου που υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια, αλλά έρχεται να υποστηρίξει δυναμικά και τη συνέχειά του.

Οι συνθέσεις δυνάμεων είναι και αυτές που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ενίσχυση ενός προορισμού. Θέτουν τις βάσεις για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού», σημείωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece εστιάζοντας στο σημαντικό έργο που πραγματοποιεί η Σύμπραξη.

Ο επικεφαλής της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Χανίων αναφέρθηκε στην πρωτοποριακή ιδέα, η οποία ευόδωσε και έγινε ένα πετυχημένο παράδειγμα και για άλλους προορισμούς.

«Η παρουσία όλων των εταίρων αλλά και η ένταξη του ΕΟΤ σε αυτή την προσπάθεια δείχνει ότι το χτίσιμο συμμαχιών και η συλλογική προσπάθεια φέρνουν αποτελέσματα. Ανεβάζουν τον τουρισμό μας και αποδίδουν τα οφέλη στην κοινωνία», επεσήμανε ο Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νομού.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.