Η Alstom αναλαμβάνει τη γραμμή 1 του μετρό της Ρουμανίας

φωτό αρχείου ALSTOM
0

Η Alstom, ως μέλος της κοινοπραξίας Alstom, Gulermak και Arcada, θα παρέχει ολοκληρωμένο σύστημα μετρό στην πόλη Cluj-Napoca της Ρουμανίας.

Η Alstom υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή της Γραμμής 1 του Μετρό της πόλης Cluj-Napoca, στην περιοχή της Τρανσυλβανίας, στη Ρουμανία.

Η Alstom μέλος κοινοπραξίας με τις εταιρείες τεχνικών έργων Gulermak και Arcada.

Η συνολική αξία αυτού του υπερσύγχρονου έργου αγγίζει τα 1,8 δισ. ευρώ, με το μερίδιο της Alstom να φτάνει περίπου τα 400 εκατ. ευρώ.

Η Alstom θα είναι υπεύθυνη για την ενοποίηση του συστήματος, τη σηματοδότηση και τηλεπικοινωνίες, την ηλεκτροκίνηση, τη σιδηροδρομική επιδομή, τις αυτόματες θύρες αποβαθρών, το κέντρο ασφαλείας και ελέγχου, καθώς και για την εφαρμογή πιστοποιημένης κυβερνοασφάλειας σε όλο το σύστημα.

Θα αναπτύξει για πρώτη φορά στη Ρουμανία το σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχιών με βάση τις επικοινωνίες (CBTC) που υποστηρίζει τον υψηλότερο βαθμό αυτοματισμού 4 (GoA4), χρησιμοποιώντας την δοκιμασμένη, υψηλής δυναμικότητας λύση σηματοδότησης CBTC Urbalis.

«Πρόκειται για άλλο ένα ορόσημο στη μακρόχρονη παρουσία και την τεχνογνωσία της Alstom στη Ρουμανία.

Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο και καινοτόμο έργο υποδομής για τη χώρα.

Το μετρό Cluj-Napoca είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα “με το κλειδί στο χέρι” στην Ευρώπη, που καλύπτει ένα σταθερό χαρτοφυλάκιο λύσεων σηματοδότησης και υποδομών, και το οποίο αναδεικνύει την ηγετική θέση της Alstom στη βιώσιμη αστική κινητικότητα.

Αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία να καινοτομήσουμε στη ρουμανική αγορά με αυτόματο Μετρό χωρίς οδηγό», σημείωσε ο Gian Luca Erbacci, Πρόεδρος της Alstom Europe Region.

Τα χαρακτηριστικά της νέας γραμμής.

Η γραμμή 1 θα είναι έτοιμη σε 8 χρόνια, θα καλύπτει 21 χιλιόμετρα και 19 υπόγειους σταθμούς.

Το πρώτο τμήμα, συνολικού μήκους 9 χλμ, θα διαθέτει 9 σταθμούς και ένα υπέργειο αμαξοστάσιο.

Το έργο θα υλοποιηθεί με χρηματοδότηση του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ρουμανίας.

Σε 4 χρόνια θα είναι έτοιμο.

Με την ολοκλήρωσή του, το μετρό Cluj-Napoca θα είναι η πρώτη πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή μετρό της Ρουμανίας.

Η ανάπτυξη του συστήματος μετρό της Alstom διαθέτει ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου.

Διαθέτει την τεχνολογία Urbalis CBTC που υποστηρίζει την αυτόματη λειτουργία υψηλής χωρητικότητας, χωρίς οδηγό κι εξυπηρέτηση με χρονοαποστάσεις 90 δευτερολέπτων.

Πρόσφατα κορυφαία συστήματα μετρό περιλαμβάνουν το REM του Μόντρεαλ, το μετρό του Ριάντ, τη Γραμμή 4 της Αθήνας, τη Γραμμή 18 στο Παρίσι, τη Γραμμή C της Τουλούζης, τη Γραμμή L2 του Παναμά, τη Γραμμή 3 του μετρό της Γουαδαλαχάρα και το μετρό 2020 στο Ντουμπάι.

Η Alstom παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία CBTC.

Οι προηγμένες και υψηλών επιδόσεων λύσεις αστικής σηματοδότησης που διαθέτει λειτουργούν σε 145 γραμμές παγκοσμίως.

Την τεχνολογία της Alstom χρησιμοποιεί ήδη η Μαδρίτη, το Μιλάνο, η Λυών, η Λοζάνη, το Παρίσι και το Άμστερνταμ.

Εξυπηρετεί διάφορους τύπους γραμμών και βαθμούς αυτοματισμού.

Την εγκαθιστά επίσης σε πολλές άλλες γραμμές, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής 5 του μετρό του Βουκουρεστίου.

Για 30 χρόνια η Alstom είναι πρωτοπόρος στην καινοτομία. Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μετάβαση της Ρουμανίας προς τις σύγχρονες και βιώσιμες σιδηροδρομικές μεταφορές.

Στην πρωτεύουσα της χώρας, το Βουκουρέστι, η Alstom συμβάλλει σταθερά στις κύριες και αστικές σιδηροδρομικές μεταφορές της Ρουμανίας.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.