Δυναμική ανάπτυξη για τα λιμάνια του Πειραιά και της Πάτρας

0
Οι υποδομές που έχουν αναπτύξει αλλά και τα επόμενα βήματα για τα λιμάνια του Πειραιά και της Πάτρας στο συνέδριο για τις Σύγχρονες Μεταφορές.
Στις υποδομές που έχουν ήδη αναπτύξει αλλά και στα επόμενα βήματα που σχεδιάζουν δύο από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας αφιερώθηκε το πάνελ με θέμα «Λιμάνια – Εμπορευματικές συνδυασμένες μεταφορές – Logistics», με ομιλητές τον Νεκτάριο Δεμενόπουλο, Αναπληρωτή Διευθυντή του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων, Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων του ΟΛΠ ΑΕ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, Παναγιώτη Τσώνη.
Σταθερά ανοδική η πορεία του Οργανισμού Λιμένος Πειραια, καθώς το 2022 σημείωσε ρεκόρ εσόδων, ύψους 200 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία ξεπέρασε τα 50 εκατ. ευρώ.
«Αυτά τα αποτελέσματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις και στα δημόσια οικονομικά» σημείωσε τονίζοντας πως η επίπτωση του ΟΛΠ στο ΑΕΠ έφθασε στο 0,76% το 2021 ενώ αναμένεται να σημειώσει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για το 2022», ανέφερε στην ομιλία του ο κος Δεμενόπουλος.

Η κρουαζιέρα για τον ΟΛΠ.

Το master plan του ΟΛΠ περιλαμβάνει 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη των υποδομών της κρουαζιέρας, της ναυπηγοεπισκευής και του car terminal.

«Στόχος μας είναι ο Πειραιάς να είναι homeport. Οι επιβάτες θα μένουν στα γύρω ξενοδοχεία, θα ξοδεύουν περισσότερο στον Πειραιά» σημείωσε ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων.
Μιλώντας ειδικά για το κομμάτι της κρουαζιέρας, ο κος Δεμενόπουλος σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου.
Ο ΟΛΠ σχεδιάζει την επέκταση κατά 2 ακόμα θέσεων για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων νέου τύπου που μπορούν να φιλοξενούν έως 5.000 επιβάτες και 1.500 άτομα προσωπικό.

Παράλληλα προωθούνται έργα 55 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών της ναυπηγοεπισκευής.

Το λιμάνι της Πάτρας.

Στην κρισιμότητα της σύνδεσης του τρένου με το λιμάνι της Πάτρας αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, κ. Παναγιώτης Τσώνης, μιλώντας για την σημασία των συνδυασμένων μεταφορών.
Στα επόμενα βήματα ανάπτυξης του λιμανιού, είναι «στα σκαριά» επένδυση 100 εκατ. ευρώ για την την ανάπτυξη των υποδομών στο εμπορικό του τμήμα .
Παράλληλα, στο πλαίσιο του master plan αποφασίστηκε η δημιουργία μίας σύγχρονης Μαρίνας χωρητικότητας έως 350 μεγάλων σκαφών.
Στο νότιο λιμάνι αποφασίστηκε η χωροθέτηση πάρκινκ καθώς και ένα μικρό καρνάγιο για μικροεπισκευές και βαψίματα για τα σκάφη.
Για το κομμάτι της κρουαζιέρας έχουν δημιουργηθεί οι υποδομές προκειμένου να μπορεί να ελλιμενιστούν μεγάλα κρουαζιερόπλοια σε συνδυασμό με άλλες απαραίτητες υποδομές για την ανάπτυξη της αγοράς της κρουαζιέρας και στην Πάτρα.
Η Πάτρα αποτελεί βασικός σταθμός υποδοχής των υδροπλάνων καθώς εντός των καλοκαιρινών μηνών πρόκειται να εκκινήσουν πιλοτικά οι πρώτες πτήσεις.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.