Δοκιμή υδρογονοκίνητων λεωφορείων από την ΟΣΥ

0

Η ΟΣΥ προχώρησε σε δοκιμαστική λειτουργία λεωφορείων υδρογόνου, σε κανονικές συνθήκες, για να διαπιστώσει τον τρόπο λειτουργίας τους.

Η ΟΣΥ προχωρά σταθερά σε πλήρη αναδιοργάνωση των υποδομών της και ανανέωση του στόλου των οχημάτων της.

Στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού για τα νέα οχήματα, η εταιρεία πρωτοπορεί μπαίνοντας σε τροχιά δοκιμαστικής λειτουργίας λεωφορείων υδρογόνου, σε κανονικές συνθήκες δρομολογίων.

Σκοπός είναι να εξετάσει και να διαπιστώσει τον τρόπο λειτουργίας των εν λόγω οχημάτων.

«Αρχίσαμε τη δοκιμή υδρογονοκίνητων λεωφορείων προκειμένου να διαπιστώσουμε τη συμπεριφορά τους στις συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας.

Παράλληλα, να εξετάσουμε τον τρόπο προετοιμασίας των εγκαταστάσεών μας για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υδρογονοκίνησης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου.

Το Urbino 12 Hydrogen.

Η ΟΣΥ, σε ειδική εκδήλωση, παρουσίασε το Urbino 12 Hydrogen, το πρώτο λεωφορείου υδρογόνου, που παραχώρησε η Solaris Hellas A.Ε. για δοκιμή στις Δημόσιες Οδικές Συγκοινωνίες.

Το λεωφορείο κυκλοφορούσε τον τελευταίο μήνα στο κέντρο της Αθήνας εκτελώντας τη κυκλική διαδρομή Άνω Πατήσια-Ζάππειο, μεταφέροντας καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες δωρεάν.

«Το μέλλον στις μεταφορές είναι το υδρογόνο και πάνω στο όχημα που δοκιμάσαμε ενδεχομένως να στηριχθεί το μέλλον των οδικών συγκοινωνιών.

Η πιλοτική λειτουργία λεωφορείων υδρογόνου είναι σημαντική γιατί οδηγεί και στην αναδιοργάνωση των αμαξοστασίων μας.

Η ΟΣΥ καθίσταται μια σύγχρονη εταιρεία, αντίστοιχη με αυτές προηγμένων χωρών», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της ΟΣΥ στα πρώτα πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα για τη χρήση υδρογόνου στις μεταφορές, θα έχει σύντομα στον στόλο της 3 τέτοια οχήματα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Η τεχνολογία της υδρογονοκίνησης εφαρμόζεται στην Solaris από το 2015 και έχει μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Θεόδωρος Χατζηπαναγιώτου.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Urbino 12 Hydrogen.

Ανήκει στην τυπική κατηγορία 12-μετρων αστικών χαμηλοδάπεδων οχημάτων, μπορεί να μεταφέρει έως 37 καθήμενους επιβάτες.

Διαθέτει:

-τρεις δίφυλλες θύρες εισόδου και ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ.

-καμπίνα με σύστημα βεβιασμένου αερισμού.

-αντλία θερμότητας και θερμαντικά σώματα.

-ανατομικά καθίσματα.

-εσωτερικό φωτισμό, με σώματα LED ρυθμιζόμενης έντασης.

-σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου των επιβατών.

Το σύστημα πρόωσης του λεωφορείου είναι τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου (hydrogen fuel cell).

Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους επί τροχών στον οπίσθιο άξονα του οχήματος.

Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει διατάξεις αυτόματου ελέγχου τελευταίας γενιάς όπως το σύστημα ECAS.

Σκοπός είναι η ρύθμιση των αναρτήσεων και το σύστημα EBS για το φρενάρισμα και την ευστάθεια.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.