«Αθηνά» το όνομα του μετροπόντικα στην Κατεχάκη

0

Στην ονοματοδοσία του πρώτου TBM (μετροπόντικας) παρέστη ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο εργοτάξιο του μετρό της Κατεχάκη.

Και του όνομα αυτού… Αθηνά!

Το εργοτάξιο της γραμμής 4 του Μετρό στην Κατεχάκη επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου ενημερώθηκε για την πρόοδο του έργου και παρέστη στη ονοματοδοσία ενός εκ των δύο μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων.

Μετά την ονοματοδοσία του «μετροπόντικα», που ονομάστηκε «Αθηνά», ο Πρωθυπουργός έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι μία πολύ σημαντική μέρα σήμερα για τις υποδομές της πρωτεύουσάς μας, καθώς ονοματοδοτούμε τον πρώτο από τους δύο “μετροπόντικες”, αυτό το τεράστιο κινούμενο «εργοστάσιο» το οποίο θα διανοίξει την βασική σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η Γραμμή 4 του Μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο το οποίο θα εκτελεστεί στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας η Γραμμή 4 θα είναι έτοιμη.

Θα εξυπηρετήσει σχεδόν 350.000 Αθηναίους συμπολίτες μας και θα δώσει μία τεράστια ανακούφιση στο συγκοινωνιακό πρόβλημα της πρωτεύουσας.

«Ευχόμαστε γρήγορες ταχύτητες στον νέο “μετροπόντικα” και με το καλό να τηρήσουμε όλα τα χρονοδιαγράμματα, ώστε αυτό το τεράστιας σημασίας έργο υποδομής να παραδοθεί στους Αθηναίους εντός των προσχεδιασμένων χρονοδιαγραμμάτων», σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Ο επόμενος μετροπόντικας θα ονομαστεί «Νίκη», και θα ξεκινήσει από την άλλη πλευρά της γραμμής 4, από το Άλσος Βεΐκου, πολύ σύντομα.

 

Γραμμή 4 του Μετρό: Έργο πνοής.

Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό είναι ένα έργο κομβικής σημασίας για την Αθήνα.

Θα έχει ευεργετική επίδραση στις μετακινήσεις, στην ποιότητα ζωής των πολιτών, στο περιβάλλον και στην ευρύτερη οικονομική δραστηριότητα.

Η νέα γραμμή θα ολοκληρωθεί το 2029 και θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων.

Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού αλλά και σημαντικές υπηρεσίες.

Θα επιτρέπει τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα δικαστήρια σε διάστημα πέντε λεπτών και με την πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούριους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας.

Η ημερήσια επιβατική κίνηση στο δίκτυο του μετρό υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 340.000 άτομα.

Παράλληλα η χρήση αυτοκινήτου στην πρωτεύουσα θα μειωθεί κατά περίπου 53.000 ΙΧ οχήματα, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 17.000 τόνους ανά έτος.

Η επένδυση για την ανάπτυξη της νέας γραμμής θα ανέλθει στα 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Θα αποφέρει πολυεπίπεδα αναπτυξιακά οφέλη και αναβάθμιση των περιοχών που θα εξυπηρετούνται από το διευρυμένο δίκτυο του Μετρό.

Για τις κατασκευαστικές εργασίες θα δημιουργηθούν 5.000 νέες θέσεις εργασίας.

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατασκευής θα αρχίσει η επέκταση της γραμμής 4 προς το Μαρούσι.

Ένα έργο που θα βελτιώσει ουσιαστικά τη συγκοινωνιακή σύνδεση των βόρειων και των ανατολικών προαστίων της Αθήνας.

Τον Πρωθυπουργό υποδέχτηκαν στο εργοτάξιο και συνόδευσαν ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

Παραβρέθηκαν, επίσης, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Νίκος Ταχιάος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Κουρέτας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AVAX AE και Νόμιμος Εκπρόσωπος της κοινοπραξίας της Γραμμής 4 Κώστας Μιτζάλης και ο Τεχνικός Διευθυντής και Διευθυντής Έργου της Γραμμής 4 της AVAX AE, Νίκος Σπυριδωνάκος.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.