Αθήνα: Αυξημένη κατά 69,9% σε σχέση με πέρυσι η πληρότητα στα ξενοδοχεία το πρώτο δίμηνο

0

Αύξηση 69,9% καταγράφει η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων, σύμφωνα με την ΕΞΑΑΑ, το πρώτο δίμηνο του έτους, σε σχέση με πέρυσι.

Κατά 69,9% αυξημένη είναι η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων Αθήνας- Αττικής το πρώτο δίμηνο του 2023 έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2022.

Όπως τονιζει, σε σχετική ανακοίνωση, η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού σημειώθηκαν θετικά μηνύματα στην αρχή του έτους.

Σε σχέση με το 2019 σημειώνεται μείωση κατά 6,5%, στην πληρότητα του πρώτου τριμήνου.

Ο Ιανουάριος «έκλεισε» με μέση πληρότητα 50,9% (έναντι 26,7% του 2022 και 50,7% του 2019), αυξημένη κατά 90,2% έναντι του 2022 και κατά 0,3% έναντι του Ιανουαρίου 2019.

Ο Φεβρουάριος «έκλεισε» με μέση πληρότητα 58,0% (έναντι 37,6% του 2022 και 64,6% έναντι του 2019), δηλαδή αυξημένη μεν κατά 54,0% έναντι του 2022, μειωμένη δε κατά (-) 10,2% έναντι του αντίστοιχου Φεβρουαρίου του 2019.

Σε ό,τι αφορά τη μέση τιμή ανά διαθέσιμο δωμάτιο, αυτή κατά το Α΄ δίμηνο σημείωσε ποσοστά μεταβολής (+) 32,1% (2023-2022) και (+) 11,9% (2023-2019). Στο μεταξύ το δε έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (Rev Par) σημείωσε ποσοστό μεταβολή (+) 124,4% (2023-2022) και (+) 4,7% (2023-2019).

Σχολιάζοντας τα παραπάνω αποτελέσματα, η ΕΞΑΑΑ αναφέρει ότι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος παραδοσιακά δεν αποτελούν μήνες αυξημένης τουριστικής ροής.

Παράλληλα δεν αποτελούν και μήνες ενδεικτικούς για την συνολική πορεία της νέας τουριστικής χρονιάς που ξεκινά παραδοσιακά από τον Απρίλιο – Μάϊο, καθώς αφενός η Αθήνα παρουσιάζει χαρακτηριστικά εποχικότητας με μειωμένη τουριστική κίνηση έως και τον μήνα Μάρτιο – Απρίλιο και αφετέρου πολλά θα εξαρτηθούν από τις εξελίξεις και από την ροή επισκεπτών προς την Αθήνα τους επόμενους μήνες.

Οι έως τώρα τάσεις φανερώνουν πως καλώς εχόντων των πραγμάτων και εκτός απροόπτων φυσικά που να αφορούν στην ελληνική, στην ευρωπαϊκή αλλά και στη διεθνή επικαιρότητα, η νέα τουριστική χρονιά για τα ξενοδοχεία της Αθήνας -τα οποία σταθερά υπερτερούν των ανταγωνιστών τους σε τιμές- θα εξελιχθεί ομαλά, ιδιαίτερα από τον Απρίλιο και μετά, κυρίως λόγω της σταδιακής ανάκαμψης των συνεδρίων και εκδηλώσεων.

Ακόμη καλύτερες, εκτιμά η ένωση, θα είναι οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας στην περίπτωση που εγκαίρως δρομολογηθούν συγκεκριμένες πολιτειακές δράσεις για τον περιορισμό του αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ καταλυμάτων διαφόρων τύπων, την οικονομική βοήθεια των επιχειρήσεων αλλά και την ενίσχυση της απασχόλησης εργαζομένων στις μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.